Dancing on my own

Idag ska jag skriva ett betydligt mer positivt inlägg! :) Igår gick jag ut med gänget som ska till Spanien, vi skulle äta middag på Vapiano men det var typ en timmes kötid för bord så vi hamnade till slut på en väldigt mysig kinesisk restuarang nära Medis. Efter middagen drog vi till en salsa klubb som heter Clan Destino vid Rådhuset, kanske ett otippat val men det var helt sjukt roligt! Har faktiskt lite salsamoves från zumban så det var ju bara att dansa på! ;) Och nu vill vi alla fem gå salsakurs! Vissa som dansade var ju sjukt duktiga, och det vill jag också vara! Älskar latinska danser, så fruktansvärt snyggt att kunna dansa sådär! Det fanns ett reaggeton golv också där man inte behövde bry sig om att man inte kan dansa salsa egentiligen ;) Vi dansade som galningar till kl. 1, det var rena gympapasset, superkul, men sedan var alla så trötta och jag höll på att somna, går ju upp halv 7 varje morgon, så då åkte vi hem. Måste göra om detta! Gå på en lördag så att man kan dansa hela natten!

Idag har jag sovit och planen för dagen är faktiskt att städa lite, ser ut som en svinstia här inne på mitt rum. Dock är jag väldigt shoppingsugen, vore lite nice att åka till Kista C..

Längtar jättemycket till maj då jag flyttar till stan! En månad kvar!

Puss!

elonpelon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0