I'm crazy but you like it

Vilken vecka..
har flängt runt hela veckan, jobbat, tränat, festat och varit med vänner, :) idag är det söndag och det är så skönt att bara vara hemma. Gick upp kl.13 och städade upp från min och Sebbes galna fylla igår, och sen har jag passat på och träna lite med boxningssäcken och så har jag solat såklart! Har suttit och läst och lyssnat på musik i solen. Läser andra boken i True Blood serien nu, skitbra! Våren har kommit, jag går runt och fånler tack vare detta, älskar solen och värmen, älskar när man ser gräset igen och vårblommorna kommer fram, finns nästan inget härligare!

Imorgon är det jobb igen, men det är bara en halv vecka, skönt med påskledigt :) Matilda kommer hem också så vi ska träffas och shoppa, lön på torsdag ju :D Den här veckan blir det bodypump och zumba, har dessutom införskaffat proteinpulver nu, hahaha, så äckligt, smakar mjöligt med choklad som bismak typ, men jaja, vad gör man inte för att bli lite snyggare! (snarare, jag har redan köpt en hel burk som jag betalat för -.-)

Om 2 veckor flyttar jag till stan! Längtar!!

elonpelon


Kommentarer
Postat av: Tilda

YEAY :D shopping shopping :D jag längtar till på lördag!! <3

2011-04-17 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0