Audere est facere - To dare is to do

Hej alla!

Tyckte det var dags att skriva i denna något dåligt uppdaterade blogg. Idag är jag väldigt glad. Förra veckan tog jag ett viktigt beslut, sa upp mig från jobbet. Lite läskigt då jag inte har något annat jobb och inte ska plugga i höst. Men kände att jag inte trivdes med arbetsuppgifterna. Nu har jag all tid att helhjärtat söka jobb och därmed öka chanserna att hitta något annat. Känns bra även fast jag kommer sakna alla kollegor! Dock går jobbsökandet bra, lyckades slänga i väg lite ansökningar förra veckan och en ringde idag, så ska på intervju imorgon för ett personlig assistent jobb :) Mkt spännande!

Har också haft en fantastisk helg med vänner och massa festande! Var i Täby i fredags på hemmafest, sov över hos mamma och pappa i täby också, väldigt skönt att få gratis mat serverad ;) Och mysigt att träffa dem igen, det var ett tag sen. I lördags träffade jag tilda och gick runt i täby centrum, vadå nostalgiskt. :) På kvällen tänkte jag säcka ihop totalt i soffan och titta på private practice, som jag har blivit helt besatt av, men det blev en spontanutgång med mirna och tobbe - kollegor från jobbet. Hade grymt kul på Patricia, dansade hela natten till stängning kl 5! Igår var jag bara trött och bakis, träffade mirna, handla och såna nyttigheter. Och självklart private practice på kvällen.. Skön helg helt enkelt!

Nu ska jag vara duktig och kolla på lite jobbannonser.

Puss och kram,

elonpelon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0