Alors on danse

Hej allihopa,

Jag är tröööött, gick och lade mig kl.5 inatt. Igår skulle Sebbe firas (fyller 21 på måndag, grattis <3) så Sebbe hade planerat mysig middag på Sahara i stan, det var jag, Matias, Isabel, Beatrice, Marie-louise och Gustaf! Det var kul att träffa Isabel och Beatrice, för de ska med till Spanien i sommar, med mig, Sebbe och Matias! Tror vi kommer bli ett härligt gäng :) Sahara hade i alla fall libanesisk mat, det var intressant för mina lite småkräsna smaklökar men det fanns en del godsaker :) Efter det blev det utgång på EGO, jag dansade nästan hela tiden, från 11 till 03.. väldigt trött idag som sagt. Tog bilder på min outfit igår, ursäkta kvalitén. Gillar min nya spetsbody från Monki, ett fynd på rean i Malmö, 80 kr istället för det ursprungliga priset på 200! Nöjd! Hade även min ganska nya tjusiga ring, köpt på cocoo på söder, (http://www.cocoo.se/) De har riktigt coola ringar men även andra snygga smycken!






Inte meningen att spetsen skulle komma i fokus men hade så bråttom.. men jaja, här är webbutikens bild,



Rosor är en av mina favoritblommor så detta var kärlek vid första ögonkastet!

Snart kommer Madde hit. Vi ska baka, mysigt värre. Vi ska baka kladdkaka, vi hittade ett recept som såg riktigt chokladigt kladdigt ut, mums. Tror att det dessutom kommer bakas en ananaspaj. Har aldrig provat det förut så det blir nice!

Imorgon börjar jag på det nya jobbet! Spännande. Här är jobbets hemsida för kunder som behöver köpa någon slags tjänst (t.ex. renovering) http://www.dorunner.se/ , dock ska jag sälja kunders kontaktuppgifter (?) till företag. Vet inte om jag förstått det rätt men berättar mer i veckan! ;) Bilder från Malmö kommer i ett annat inlägg för detta inlägg blev så långt. Hade fint!

elonpelon

Kommentarer
Postat av: hanna

SJUKT snygg jag smäller av<3

2011-02-06 @ 18:55:17
URL: http://proculesteprofani.blogg.se/
Postat av: elin

du är SJUKT snygg <3

2011-02-06 @ 19:16:27
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0