Indestructible

Hallå hallå.

Sitter i soffan och tar det lugnt. Har Sveriges mästerkock på i bakgrunden, inte så superintresserad av matlagning men det är okej, väntar egentligen till Greys anatomy börjar! :) Igår hade Desperate housewives också säsongspremiär, älskar det programmet! Men från soffpotatis till hurtbulle.. I måndags var jag duktig och köpte kort på Sats så jag kan gymma och gå på klasser. Känns jättekul att komma igång med träningen igen, dessutom har de så många roliga klasser att erbjuda. I tisdags var jag på bodypump, man tränar i grupp med vikter och går igenom alla muskler i kroppen, helvete vilken träningsvärk jag har idag! Det gör ont men det är en skön känsla, då vet man att man har gjort nåt ordentligt! På söndag ska jag kanske på piloxing (blandning mellan pilates och boxning) och nästa vecka ska jag på boxning och zumba! Superkul. Beach 2011, here I come!

And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible

elonpelon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0