Running around

Har inte hunnit skriva på jättelänge,
nu sitter jag och slötittar på semin av melodifestivalen så tänkte jag kunde skriva några rader.
Jag har äntligen flyttat och bor numera på söder, helt jävla underbart. Min roomie Frida är fantastisk och lägenheten är supermysig och  ligger nära till allt :) Tänkte lägga upp bilder på lägenheten ikväll på bloggen, och tänkte passa på att dammsuga och städa innan men hittar inte munstycket till dammsugarn och min roomie svarar inte i telefon! Haha, jaja dammsugar imorgon..

Förra veckan var sjukt hektisk, jobbade mån-fre heltid som vanligt plus barnprogram-jobbet på lördagen. Det jobbet var i och för sig sjukt roligt, satt och ritade teckningar med barn hela dagen i solen :) (jobbar med barnkanalens event på sidan av inspelningen av barnprogrammet) Vi var i botkyrka och den här lördagen kommer jag åka till Nyköping, hoppas att det inte kommer regna så som det sägs! Var på grillkväll med socionomerna på fredag kvällen, skulle åka hem i tid tänkte jag eftersom jag skulle upp nästa morgon och jobba, men hamna inte i säng förrän halv 3, haha.. var hemma på söder vid 19 och bytte om och drog sen till täby för att träffa robin för första gången på 8 månader och alla andra täbybor. Vi gick på tegel of course, det var jättekul men jag dansade med slutna ögon för jag var så trött!

Imorgon kommer Mirna min kollega över på ett glas vin :) Mys!

Livet leker.

Puss puss!

elonpelon




Kommentarer
Postat av: Tilda

BILDER BILDER BILDER !! :D :D

<3 <3 <3 <3 <3

2011-05-12 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0